Ως αξιολόγηση ορίζεται η διαδικασία συνεδριών πριν την οργάνωση του ολοκληρωμένου θεραπευτικού προγράμματος. Σε αυτή την διαδικασία αξιολογούνται οι δεξιότητες του παιδιού, ώστε να διαπιστωθούν οι κατεκτημένες και ακατάκτητες δεξιότητες του παιδιού.

 Η αξιολογητική διαδικασία έχει ως στόχο τον σχεδιασμό και την δημιουργία του εξατομικευμένου θεραπευτικού προγράμματος του κάθε παιδιού και δεν γίνεται για διαγνωστικούς σκοπούς.

Η διάρκεια της αξιολογητικής διαδικασίας δεν είναι καθορισμένη και εξαρτάται από τις δεξιότητες του κάθε παιδιού.

 

Στην  ειδική διαπαιδαγώγηση χρησιμοποιούμε αξιολογητικά εργαλέια που βασίζονται στην Επιστημη της Ανάλυσης Συμπεριφοράς:

1. VB-MAPP ( Verbal Behaviour Milestones Assessment and Placement Programme)

2. AFLS ( The Assessment of Functional Living Skills)

3. ABLLS-R (Assessment of Basic Language and Learning Skills)

4.  Early Start Denver Model Curriculum Checklist for young children with autism (ESDM)
 
5. Practical Functional Assessment and Skill -Based Treatment of Severe Problem Behaviour (PFA-SBT)
 

 

 

Στο Δεντρόσπιτο αναλαμβάνουμε την εκτενή αξιολόγηση των δεξιοτήτων του παιδιού σας, σε περίπτωση μη τυπικής ανάπτυξης. Το σύνολο των ωρών της ολοκληρωμένης αξιολόγησης ανέρχεται εως 12 ώρες ( 1 φορά την εβδομάδα σε διάστημα 3 μηνών ή με βάση την διαθεσιμότητα των ραντεβού).

 

Στην ψυχοθεραπεία/συμβουλευτική στα παιδιά/εφήβους τυπικής ανάπτυξης, τα ψυχομετρικά εργαλεία που χρησιμοποιούμε ειναι:

1. Συστημα Achenbach για Εμπειρικά Βασισμένη Αξιολόγηση ( ΣΑΕΒΑ) για παιδιά σχολικής ηλικίας

2. Πως Αντιλαμβάνομαι τον Εαυτό Μου (ΠΑΤΕΜ)

3. Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ-Υ